دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه را درمان کرد؟
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیزی می توانند به نارسایی کلیه را درمان کرددیالیزی می توانند به نارسایی کلیه را درمان کرد؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیوی با از بین بردن مواد سمی و مایعات از بدن است. با این حال، می توانید به نارسایی کلیوی را درمان نمی یا برای بهبود عملکرد کلیه است.

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

کلیه های ما، این اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن سموم از اندازه های مختلف در خون ما عبارتند از سموم مولکولی، متوسط ​​مولکولی و مولکولی بالا بالا به طور کامل. بنابراین، به طور کلی، خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند سموم را حذف عنوان بالا به کراتینین، اوره، و غیره بسیاری از Mid و High سموم سموم مولکولی هنوز هم در خون باقی می ماند. این سموم ممکن است نه تنها کاهش کلیه خود را، اما همچنین ممکن ارگان های دیگر و سیستم های بدن تاثیر منفی. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا از عوارض دیالیز می میرند.

علاوه بر این، کلیه خود را توسط دیالیز کلیه خود را متوقف کردن کار به تدریج جایگزین شده است. در نتیجه، به اندازه کلیه خود را کاهش خواهد و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، خون نمی خواهد از طریق کلیه ها جریان است.

می توانید بیماران دیالیزی برای خلاص شدن از او؟

در واقع، برای یک بیمار است که که دیالیز نمی بیش از حد طولانی شده است، و شرایط عمومی آنها به نظر می رسد خوب است اگر در زمان را به درمان موثر می تواند عملکرد را بهبود بخشد، و بیماران می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز است. با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی، دشوار است برای حذف شده توسط دیالیز بودند، اما آنها همچنین می توانید زمان دیالیز، در نتیجه کیفیت زندگی زندگی را کوتاه کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: